Thursday, November 18, 2010

KeRaNa AkU CiNtA

Dulu Seawal Perkenalan Kita ,
Saya lah Orang Yang Pertama Awak Cari,.....


Dulu, awak sentiasa ada waktu untuk bersama sy....
walau awak sibuk sekalipun,
masa awak tetap ada bersama sy
sekejap pun mesti ada.....


Dulu, awak slalu call sy.....msg sy...
Kalau saya X balas awak mesti gelisah
cari sy......


Dulu masa kita gaduh,
Awak cuba pujuk sy....
X pernah berkasar dgn sy...
lembut bahasa awak....


Dulu, awak selalu cakap...
Awak syg sy sgt2.....
slalu awak luahkan yg
awak rindukan saya...


Dulu, awak buat segala-galanya untuk sy
sehingga sy jatuh hati pd awak..
sehingga kasih sayang sy hanya untuk awak...


Demi sygnya sy pada awak..
sy sanggup tolak cinta org lain
sy nak awak je
x nak org lain


Bila sy bercakap dengan awak,
saya gunakan kejujuran &
keikhlasan...sy X nak awak terluka
sy sayang awak....


sy mengadu semua masalah sy pd awak
sebab sy dah anggap awak sebahagian dlm hidup sy
pentingnya awak untuk saya


Setiap masa, saya akan jaga hati & perasann awak
saya x nak awak terasa pada saya
setiap kesalahan saya
saya akan perbetulkan .....


Kini, setelah sy buat segala2nya utk awk
awak sia2kan sy..
awak abaikan sy
abaikan perasaan sy
x hiraukan sy bila syg menangis krn awak..
kenapa awak?


Awak dah jarang call sy
awak cakap awak bzz
msg kat sy pun x


Tiap kali gadoh awk mesti lari dr masalah
bukan nak pujuk pun
awak wat salah...awak salahkan sy balik
Bkn nak minta maaf pun
Terlukanya Hati sy....


Awak dah x jujur dgn sy
Ni ke org yg sy kenal dulu?
Bila sy dah syg awak sgt2,
awak buat x taw je pd sy,
awak cakap awak syg sy,
tp nape wat cam nie?


Awak taw x,
sy x pernah menduakan kasih syg & cinta sy pd awak
hanya awak je yg ada dalam hidup sy
sy x perlukan org lain
awak je yg sy perlukan.


Berkali2 awak lukai hati sy
berkali2 juga sy menitis airmata krn awk
tp awak x pernah memahami...


wlaupun awak sakiti hati sy
& lukai hati sy beribu kali
sy tetap maafkan awak


Kasih syg sy pd awak akan selalu memaafkan..
Cinta sy sentiasa mengampuni kesalahan awak...


Kasih syg & cinta ini x akan terhapus
Malah sentiasa mengharap suatu hari nanti awak akn sedar


Awak bacalah & Fahamilah...
syg sy pada awak terlalu Ikhlas


''HARGAILAH KASIH SYG ORG YG MENYAYANGI KITA
SEBELUM IA PERGI MENINGGALKAN KITA BUAT 
SELAMA- LAMANYA''





No comments:

Post a Comment